Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt uw bestelling plaatsen door producten in de digitale winkelwagen te doen. Dit doet u door op de grote blauwe knop (In mijn winkelwagen) te klikken die bij ieder product staat.
Wilt u liever iemand spreken? Bel dan naar onze klantenservice.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
U kunt uw bestelling annuleren door een mail te sturen naar onze klantenservice. Als de bestelling nog niet is verzonden kunnen we de bestelling nog annuleren. Als de bestelling ons magazijn al heeft verlaten dan kan de bestelling niet meer worden geannuleerd. We verwijzen u dan naar onze pagina retourneren en ruilen.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
U kunt uw bestelling wijzigen door een mail te sturen naar onze klantenservice met uw verzoek tot het aanpassen van uw bestelling.
Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten sturen?
Tijdens het afrekenproces heeft u de mogelijkheid om uw bestelling naar een ander adres te laten versturen. Klik hiervoor op het vakje dat voor de titel ‘Verzenden naar een ander adres?’ staat. U kunt dit verzendadres ook permanent aanpassen, dit kunt u doen in uw account onder het kopje adres.
Wat als ik een product niet in de winkelwagen kan zetten?
Dit betekent dat het artikel momenteel niet leverbaar is. Het gaat langer duren voordat het artikel weer op voorraad is. Neem contact op met onze klantenservice om te informeren naar de levertijd.